Paarty..

Denna lördag ska det festas, men då kommer det ett stort problem, vad ska man ha på sig? Lätt för killar, dom kan bara ta på sig ett par jeans och en skjorta så ser dom partyklädda, men vi tjejer då? och vad tar man på sig om det är dåligt väder som det är nu? usch inte roligt detta, eller så får man ignorera vädret och ta "sommarkläder" iaf.. Tänker inte ta på mig ett par jeans iaf, så har jag inget som passar till leggings, men benen brukar man väl inte frysa så mkt om, eller? För jag vet inte om det är utomhus eller inomhus :/ knivigt är vad det är.. Ser ut som att det kan börja regna när som helst också :/ men jag hoppas det blir en rolig kväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0