några timmar kvar..

Om ca 3 timmar så har jag blivit 18, den åldern jag längtat så otroligt efter.. Och nu är den snart här =) det är lycka! Dagen spenderades med att skjutsa anna till nässjö, för hon flytta ihop med sin kille idag =) Blandade känslor, men det va ledsamt att säga hejdå sen.. Käka ute med christoffers mamma o vi sen, det va trevligt.. Sen när jag o mamma skulle hem så körde hon första biten och lyckades köra fel trots att jag sa att vi inte skulle åt det hållet och rätt dom det var hade vi vättern på fel sida om oss.. Men nu är vi hemma iaf..

Veckan som gått, tisdagen var jag på smögen med mamma, letade efter en kjol men det var förgäves.. Så vi åkte hem sen efter vi gått där på bryggorna ett tag, sen på kvällen var jag på skivstång & spinning passet..
Ons jobbade jag och plugga teori.. Tors va jag hemma, va i stan en sväng.. Fre jobba o skulle pluggat teori på körskolan men skiten hade ju stängt på fredagr, jag hade missat den lilla detaljen :P

Nu krisar det sig lite inför måndagen.. måste kika lite på det.. Hatar problem :( har även blivit förkyld :'( men va faan gör det. jag blir ju 18 om 2 ½ timme :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0