köttig näsa och dummi box!

Dagen blev riktigt trevlig.. Va på bröllop och tittade när min kusin var tärna, det va hur fint som helst.. Grät när dom sjöng en sång som va så fin, det va stefans syster som sjöng :) Sen va o tog lite kort på brudparet (som vi dock inte kände) och på våra kusiner med respektive.. Sen åkte vi hem.. Sen vid halv sex kom lisa o en timme senare även marre och emelie.. Vi kolla på film med min syster.. Vi tittade på ps I love you.. Jag som tyckte att boken va gudomligt bra blev oerhört besviken på filmen.. Hade inte alls med alla sköna detaljer.. Hade hellre sett att filmen va längre och mer som boken.. Tur att boken är bra iaf =)..

Sen kolla vi på ondskan.. Den är bra, fast har sett den för många gånger.. Kul när dom säger att han har köttig näsa och att midjan är som basen av en kägla.. Skratta så jag grät.. Som vi flummat ikväll ^^ har vart mkt trevligt.. Så har våra grannar fest, vore kul att ringa polisen o klaga på att dom hörs för mycket ^^ hahah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0