Jag dansar aldrig nykter ^^

Då har jag vart ute första gången helt nykter och jag kan lova en sak, det var sista gången! Det va rejält trökigt.. men det var ju värt att testa.. Kvällen började med att jag, lisa, marre och emelie käkade på madonna.. Mkt gott, satt och tjötade och hade allmänt trevligt... (Hämtade även ut korten på onoff idag och det blev endel vill jag lova :p) Sen fortsatte jag o lisa vidare hem till richards flickvän fredrika.. Det va trevligt.. Grymt fint hus också.. Sen, nyktra som vi var bestämde vi oss för att följa med till stadt iaf.,, Vi fick skjuts av robin, så jag, lisa och niklas (?) fick oss en redig biltur ;P Lite folk var det också när vi kom.. men sen träffa vi två klasskompisar, som vi sedan fick hjälpa hem.. Han fick dricka vatten ur fontänen utanför stadt den lilla stackaren.. Det va rätt mkt folk sen i slutet, så om man förfestat så hade det nog vart riktigt kul.. Men jag kände mig bara dum när jag var nykter.. Man ser verkligen allt ur ett annat perspektiv..

Vi drog oss hemåt vid halv två.. och nu idag ska jag följa med till uppsala o lämna brorsan.. vi ska sova där inatt med =) Hopaps det blir mysigt.. Jobbigt att åka så långt dock.. men nu ska vi åka till pappa snart.. Ha en toppen helg allihopa =)

Usch, mamma går mig på nerverna, blir faan tokig.. Är inte alls på humör idag.. Kan bli en jobbig bilresa :(


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaa,, vilka var klasskompisarna???! haha X)

2008-08-30 @ 15:26:16
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej! Klickade runt lite och sedan hamnade jag här:) Så att gå till Stadt nykter är alltså inget du rekommenderar? Haha

2008-08-30 @ 16:02:03
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Nej men tack så mkt Lisa =) Kul att träffa dig i fredags =) och tack, du får göra lite reklam för oss sen när vi har "lanserat" den haha =P Kram

2008-08-31 @ 22:20:45
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0