inte långt kvar nu...

Kom just på att nu är det inte alls mycket kvar utav sommarlovet.. Mitt livs sista sommarlov, känns overkligt..
Idag ser det ut som att jag ska till mareistad med marre och träffa matilda o lite annat gött folk.. Sen sova där o då försvinner endel av söndagen.. Och sen måndag ska jag till göteborg och sen måndaxklubben på kvällen, årets sista så det lär bli sjukt mycket folk.. Sen tis slappdag och så ska brorsan komma hit så ska vi flytta datorn till mitt rum.. Och onsdag ska jag jobba.. Det kommer gå sjukt fort det sista..

Blir så irriterad på skolan, dom har inte lagt ut årets scheman än, hur sega får dom vara, jag behöver boka körlektioner, synd att dom inte inser det! Blir tokig, för nu när teorin är avklarad så vill jag bara få köra.. Har bokat två dubbellektioner och mitt mål är att få körkort innan årets slut och det hoppas jag verkligen på, för annars är det illa..

Snart ska jag ut på vägarna ^^ haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0