Hatar att vara förkyld...

Usch, nu är jag förkyld igen! Eller vet inte om det gick över ens, men jag vill inte vara det, jag som tänkte träna ikväll, men nu gick ju det i krasch! Får kurera mig i sängen :( får göra lite svenska, fast jag tror det mesta var färdigt..
Dagen började klockan 8 idag, höll på lite med ung företagsamhet.. Sen skulle vi fått nycklarna, men som vanligt funkar inte skolans planering så vi får dom inte förräns imorrn kl 14. Först var det sagt att vi treor skulle få skåp nere i källaren, men efter klagomål så kan det bli så att vi får på andra våningen där vi har våra lektioner =) Sen hade vi käk.. Såg både J och V, känns lite weird, men man vänjer väl sig.. Sen tog vi en fika på stan för vi hade hål på 2 ½ timme.. Satt och diskuterade film, va många filmer det finns egentligen och vad få man sett.. Sen prata vi om läskiga saker som är sanna som man hört folk berätta.. Endel saker är verkligen riktigt skrämmande.. Sen hade vi svenska och matte c, sen fr.o.m vecka 40 ska vi ha naturkunskap b också.. Kommer bli en tung måndag.. Men det är väl bara att bita ihop. Är sjukt trött nu, vill bara sova.. men huvudsaken är att vi får gå i A-huset ^^

Vi har även börjat planera våran förening.. Den kommer bli kanonbra! Satt och diskuterade vad vi skulle heta och sen efter många skratt och förslag så kom det klockrena namnet och det konmer avslöjas inom en snar framtid =)

En bild från utgången i fredags
mina härliga klasskompisar som gör skolan roligare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0