Första utgången =)

Började hemma hos mig där jag o lisa bytte om, sen vidare mot stan, hämta nyckel hos mormor och sen till hanna där vi börja förfesta =) Det var jag, lisa, hanna, hanna, lina och vår älskade julia =) Vi tjöta och skratta för fulla muggar.. Grattis till både julia, lina, hanna och elin som tagit körkort =) Sen vid kvart i elva börja vi gå mot stadt lite lagom runda under fötterna.. Kan meddela att jag inte kan skriva sms, försök att tyda detta: Sida elefant gjutal fler? Med det ville jag få fram, rida elefant ikväll? haha eller den här.. Ska neg hit fetle... jag o lisa kan underhålla oss på mornarna dagen efter iaf ^^ hahadet var ingen kö när vi kom dit så det var bara att trava in, dom sa inte ens grattis, va nära på att lappa till vakten..

Sen var det dans och lite dricka.. Sen tappa jag bort folk, hitta mina underbara killar i klassen =) Fick grattiskramar av dom ^^ Sen träffa jag en kompis kompis o tjöta lite =) mkt trevligt.. Och sen kom fyllekajjorna wester o linus och satte guldkant på kvällen =) Drog omkring med dom hela kvällen =) Dom bjöd på varsinn drink =) wester lyckades vinna 300 kr som han sedan lyckades spela bort ^^ Sen fann jag o linus en skylt, garderob en trappa upp.. Så jag sprang in i köket o fråga om dom hade tejp och hon bara va ska du ha det till, jag behöver det sa jag och då frågar hon: jobbar du här? Jag bara skratta o sa neeee :P Ja men då får du inte vara här.. Då fråga jag efter plåster istället och det fick jag ett, så satte vi upp skylten på ryggen på wester, jösses va jag skratta.. Sen efter 10 minuter såg en vakt det och drog bort den :/

Alla snyggingar som gått på skolan var där =) Underbart att se dom ^^ haha.. Stadt motsvarade inte mina förväntningar, men jag kan inte säga om det var bättre eller sämre, men jävligt kul hade jag iaf =) En tjej kände igen mig från skolan och hon tyckte jag såg ut som en 86:a eller minst en 88:a iaf =) Jäses va glad jag blev då!

Sen vid tre tiden va vi hemma hos mormor o nana så gott =) tack för en underbar kväll brudar



Kommentarer
Postat av: Lesa

Hahhahaha du glömde räkna upp att Elin var där :P

2008-08-13 @ 23:09:38
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0