falsk bulimi..

Var på släktkalas igår och shit pompe va kul det var.. Nog det roligaste släktkalas jag vart på, det var iaf min kusin som fyllde 13, tycker att han är skitliten och han ska börja högstadiet nu, men jag antar att det är jag som blivit gammal.. Blir nästan lite rädd :/ Men tiderna går fort.. Min farbror är rolig, vi prata om mat och sånt, hurvida man tänker på vad man äter osv.. Då kommer han med den klockrena kommentaren, jag har falsk bulimi.. Jag hoppas ni fattar, jösses va vi skratta.. Så berätta han om sin arbetsintervju då han hade tagit skjortan utochin, så börja vi driva på det.. och alla bara asgarva :D Kan meddela att han inte fick jobbet ;P haha..

Sen på vägen hem så körde brorsan o jag satt ifram med honom så satt mamma o pappa i bak.. Så åkte vi förbi sånna där golfbollar som finns på landet, då sa pappa att man kanske skulle skriva något roligt på dom och då kommer mamma med att man kan skriva kuk, hahhaa.. Pappa bara, ja det va ju jätteroligt, va det verkligen det bästa du kunde komma på? så skratta vi så att vi fick ont i magen åt det dåliga skämtet :P Har skrattat åt det idag med :P


Idag har jag jobbat och vart i stan o spelat biljard med brorsan, jag vann ^^ Sen köpte vi usb-minne =)... Va ett jävla åskväder ett tag också.. Men nu ska jag klla på project runway, mkt roligt program =)

ha det super


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0