Vilken kalasbra kväll ^^

Måste säga att det va en riktig toppen utgång igår.. Kvällen började hos mig där vi gjorde iordning oss och tog ett glas vin, sen åkte vi in med bussen och så trava vi till matmagasinet och sen gick vi hem till en kille som heter linus där richard fixat förfest! Det va jag, lisa, emelie, richard x2, alekander (hur överlevde jag kvällen egentligen?), linus, danneman och joel.. Det va trevligt vi körde ölspelet, satt på balkongen o tjöta.. Sen vid halv elva drog vi ner till stadt, danne som va nykter körde oss.. Så vi tog en tur runt stan, då träffa vi på linus, john och robin :D:D riktigt kul, hade tydligen sagt till danne att låta linus va :P haha...  Sen åkte vi vidare, jag tog med ett glas hemirfrån linus (jag fick ta med det) och det lyckades jag hålla koll på hela kvällen ^^ grym som jag är..

Sen drog vi in, lämna jackorna.. Sen dansa vi, va ute lite, hade verkligen druckit precis lagom, så när jag kom dit drack jag ungefär fem glas vatten, sen tog jag en drink.. Träffa massa kompisar denna kväll, det va så sjukt kul! Jag kommer inte kunna räkna upp alla men nästan så borde man göra det för att komma ihåg =).. Ponyus en gammal klasskompis va där, det va sjukt kul! Frida fyllde 18 också så henne gratta ja =) Träffa brorsans gamla ex och sen så hamna vi på en efterfest där en hade gått på samma dagis som brorsan och hon hade vart kär i honom jättelänge när hon va liten ^^

Men kvällen va verkligen toppen! Jag studsa hela tiden av någon anledning.. Fast jag trilla i stentrappan ner från garderoben, har ett stort jävla blåmärke där nu, ömt är det också :P En annan sak som va kul igår med var dom jag inte såg där sms:a jag med eller ringde ;D haha.. Sen va det lite käk för vissa innan vi drog på efterfest i en jättefin lägenhet.. Och så tog jag fem bussen, så nu har jag sovit fem timmar så jag ska nog sov lite till sen..

Så prata jag med en kille som bor i källby som gick i samma klass som J, och jag fick veta ett och annat, glad att jag träffa på honom så jag fick veta.. Men shit det va verkligen en av sommarens roligaste kvällar =) kanske för att man träffa så många man kände och att fyllan va så sjukt perfekt! och jag glömde nästan att berätta att jag fick prova polisens mössa =) yeaahh!

TACK FÖR EN KALASBRA KVÄLL


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahha skit vilken bra kväll du verkat haft! :D jag såg inte till dig så mycket alltså :P du sprang runt och gnällde om ditt blåmärke hela tiden :P



Men Tack själv! och gud va pinsam du var när du tjötade på polisen! :P

2008-08-19 @ 12:18:08
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0