En mycket bra chafför ^^

Jag har alltid undrat hur chafför stavas, har jag stavat rätt eller stavas det chufför? Istället för att säga busschafför så har jag alltis skrivt bussförare, så snälla säg hur det stavas för jag håller på att bli tokig ;P kanske bara är ett f med :P haha jag har noll koll.... Jag fick iaf åka med marre idag och hon var mycket duktig =) blir så stolt över henne! Vi åkte till ica, sen gick vi till onoff, köpte hörlurar eftersom mina gått sönder.. Där inne träffa vi elinas kompis, sandra tror jag hon hette, hon va med hemma hos anna när vi förfesta i fredags :) stod ett bra tag o tjöta där, riktigt trevligt! Sen åkte vi iväg på aktiemöte, rasmus o johan var där först och therese och anders var såklart sena, kom fram till lite saker.. Ska ha möte nästa vecka med.. Och så fråga dom vilka som va intresserade på att åka upp till stockholm på kick off och jag o marre är grymt sugna.. Vi ska bara prata med rasmus o johan imorrn i skolan =).. Hoppas dom ger med sig ;P Skulle va så jävla kul!!

Ska duscha snart, sen kolla på project runway och sen sex and the city, har sovmorgon imorrn så jag kan va uppe lite längre idag =) Och det är goettt..


Kommentarer
Postat av: Lisa

om du menar brunetten så heter hon Amanda.

2008-08-27 @ 21:21:30
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: Mellis

chaufför stavas så som du skrivit :)

hehe. men det är ett lite tokigt ord :P har också haft problem med det förut :P

2008-08-27 @ 23:17:26
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Mellis

oj, såg visst att du stavat: chafför,

men det stavas så som jag skrev: Chaufför. hehe :P

2008-08-27 @ 23:18:42
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: elina

hur går det med aktiemötena egentligen ? ;)

Var det min kompis du mena, eller har du en annan vän som heter elina ? (A) hihi

2008-08-28 @ 18:10:10
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0