En lyckad kväll...

Gårdagen börjades med förfest hemma hos anna =) jag o lisa hade vart duktiga och köpt en fin rosa bukett till denna 20 åring som fyllde år =) Efter en stund hos anna kom vi på att vi måste ta oss ut till örslösa på något sätt, så vi kolla ringde taxi lidköping och frågade om dom hade några bussar, men dom var tydligen upptagna hela kvällen.. Så jag sms:a kim o han kunde köra oss :D han var ändå fylletaxi åt hans föräldrar, han fick en liten slant för det =).. Sen lite lagom berusad kom vi till den s k byggdegården, som visade sig vara en ladugård :P haha och så fråga vi vart toaletterna fanns och dom bara det finns inga =) Så det blev åkern för hela slanten, trodde jag tappat mobilen där ute, men hade lagt den i väskan istället, duktig som jag är ^^ Men sen fanns det en våning till, där det fanns soffor o en söt liten bar =) Så det va riktigt mysigt där, mkt trevligt folk! Det var en riktigt trevlig kväll, börja tjöta med en kille som jag trodde jag visste vem det var, men det visade sig vara en helt annan person, det va rätt kul för jag hade endel gemensamt med honom :P Sen vid två tiden så kom robin o linus och hämtade mig o lisa.. Sen tog vi bussen hem vid halv tre, sen sov vi till klockan 12 idag, beställde pizza och kolla på film med täckena =)

Det va en tvättäkta slappdag, sen ringde vår baby emelie och sen kom hon förbi en sväng :) Vi skrev en skylt på dörren där det stod välkommen hem emelie som vi satte upp med plåster, den blev klockren! Sen kom vi hoppandes när hon ringde på dörren, det va verkligen underbart att träffa henne igen <3 hon va så söt när hon skulle beskriva ekorrarna, och hon börja tjöta om själva korren, jag o lisa har nog aldrig skrattat så.. Kul att läsa igenom alla perfekt stavade sms också, noot.. Klarar verkligen inte av att skriva sms :P haha.. hoppas dom som får sms:na kan tyda dom hyffsat :P haha.. kan ge er ett smakprov senare kanske ;P Sen börja det åska, eller oska som vissa säger ;P

Så nu har både lisa o emelie pyst så nu sitter jag själv här.. eller mamma har kommit hem nu.. Saker som händer i veckan, jobba lite, kanske ullared och så smögen =) Hoppas på en kanonvecka =) Helgen har iaf vart helt underbar! Tack alla som bidragit till detta =)

Jag & min andra hälft ^^




Kommentarer
Postat av: Lisa

Äggulan :D

2008-08-04 @ 19:03:28
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0