En glad dag!

Dagen började med att jag hade en dubbellektion, det gick hyffsat, starta o backe bland annat och det gick rätt bra, förutom när han lurades och sa att det kom en lastbil bakom och jag blev stressad, taskigt av honom! Sen körde vi på lite småvägar, så sa han följ asfaltsvägen och så svänger jag in på en grusväg ^^ haha.. Men han sa att jag kunde vara stolt, så det är väl hyffsat positivt. Sen när jag kommer till skolan vet ni vad marre säger då?! JAG HAR TAGIT KÖRKORT! Shit pompe va glad jag blev för hennes skull.. Hon har verkligen kämpat, men skam den som ger sig ;P Stort grattis till marre =)

Hela den här dagen har vart rätt onödig, har inte gjort alls mycket :P men det har vart en rolig dag! Gillar verkligen att gå i skolan, har så roligt med mina kompisar så ni anar inte =) Så nu är jag hemma, ska in till stan på aktiemöte sen =) Ska nog hem till marre och följa med på hennes jungfrufärd!! haha..


GRATTIS MARRE!!!





Kommentarer
Postat av: Mellis

Jungrufärd. hahahahah.

2008-08-27 @ 15:29:15
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0