det bara öser ner...

Idag öser regnet bara ner och blåser gör det också, men vi trotsade vädret och gick en sväng på stan, eller vi var där mellan 11 o 16 så det var ganska länge :P Det var jag, emelie, lisa, ida och emelies kompis sofia =).. Vi var på b.young och där köpte jag en härlig stickad tröja, ser slapp o go ut, det va halva rea priset så fick den för bara 100 kronor =) Sånna kap gillar vi, prova även en kopiöst fin klänning, fast en sommarklänning kanske man inte har så mkt användning för nu, men vore kul att ha den på stadt.. menmen, kostade tyvärr 400, konstigt eftersom samma klänning fast i en annan färg kostade 150 kr!! Dumma dom! Sen tog vi en fika på henrys..

Sen gick vi lite mer på stan, lisa köpte sin snygga jacka på M&Q för 1000 kr, grymt snygg va den.. Ida köpte även en fin kjol =) Sen fick jag skjuts hem av gulliga emelie =) Sen har dagen tillbringats inomhus! Imorrn kanske jag o mammsen åker till smögen över dagen o sen träna på kvällen :) Håll tummarna nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0