Blandade känslor..

Idag har jag haft många känslor inombords, allt ifrån besvikelse, nyfikenhet, glädje, förväntan, ledsamhet, avundsjuka och ilska... Blev inte alls som jag tänkt mig, blir så irriterad över att höra hur nykära alla är och alla frågor, varför har du ingen kille? Blir tokig... Men för att en kille ska gilla en själv måste man nog tycka om sig själv först.. Det jag stör mig mest på med mig själv är hur jag ser ut och det som stör mig ännu mer är att jag inte gör något åt det! Men nu har jag bokat in träningar i nästa vecka och då skiter jag i om jag är förkyld eller inte för nu måste det faan bli en ändring, annars orkar jag inte med mig själv! Behöver köpa jeans men vill inte ut och prova för jag hatar att se hur fult det är! var med ida o några till kompisar, blir så avundsjuk på deras smala ben :/ och jeansen satt perfekt på dom.. Kommer aldrig kunna bli så smal, men nått borde man ju kunna göra åt det.. Jag får inte göra mig själv besviken!



Kommentarer
Postat av: Mellis

Men lilla vännen!

Nu ska jag inte säga ngt, för jag vet precis hur det känns. har själv varit där.



MEN DU ÄR VACKER LISA!!!

Tveka aldrig, och jag säger ALDRIG på det.



2008-08-28 @ 18:24:34
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Anna

MEN LISA!!!! Alla vet ju hur underbart snygg du är. Plus att liksom utsidan är inte allt och du har bara inte hittat den rätta än! Vi får gå på killjakt någon dag ;) hahah! Kanske stadt?! X) Men jaa imorgon är det fredag och sen är det lördag och då är det... "KRÄFTKALAS KRÄFTKALAS!" Puss på det & ses imorgon! pusss

2008-08-28 @ 18:57:33
Postat av: Maria Myrberg

Lisa! Du kan verkligen inte tycka att du är stor! Jag tycker lagom är bäst, och det är du! Ha det bra! //Maria

2008-09-01 @ 22:07:40
URL: http://mareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0