Ännu en kalasbra utgång!

Alltså, jag trodde inte det skulle va så kul att gå ut! Stämningen är underbar, alla pratar, är glada och skrattar.. Vi laga lite käk hos anna innan, det va jättemysigt, sen satt vi o snacka om allt och inget =) KUl o festa med olika =) Sen förfesta vi lite, sen drog jag, marre och emilia till christoffer, dom andra stanna kvar.. Där va det ett gäng med killar.. Tjöta lite med dom o sen vid 20 i elva drog vi tillbaka till anna och sen stadt.. Det va sjukt lite folk i början men sen sa det typ bara POFF så va det massa folk! Tog en drink, satt ute på terassen, prata med lite tjejkompisar, sen träffa jag brorsan o hans kompisar som jag även dansa med en hel del! Kul när man ska gå på toa också, träffar alltid massa gött folk.. Börja vi leka fortet där inne o med gunde röst, skynda, skynda! O banka på dörren :P haha.. Sen sket det sig lite för lisa, så jag fick hålla på o ringa runt.. Per fick ta hand om henne på bussen hem sen.. Träffa anna o marre precis innan vi skulle dra med, dom hade jag inte sett till mycket under kvällen.. Jag bugga lite igår också, det va riktigt kul!

Hade funderat på att följa med brorsan o hans kompisar o festa idag, men jag skippar nog det, har inte pengar till det :/ kanske åker med mamma o anna o kollar på ett bröllop istället :) Har blivit lite förkyld med... Syrran och jag ska nog kika på PS I love you ikväll =) bara ha myskväll!

Tack för en kalasbra utgång och en rolig förfest, skrattat som aldrig förr ^^

Och lisa, det ordnar sig =) Om det skiter sig (vilket jag hoppas att det inte gör)
så kanske det va menat så.. Finns ju en mening med allt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skulle jag göra utan dig!? =)

Men jag hade också grymt roligt innan det kukade ur där ute^^

Men inget drickande på ett tag nu va? ;P

2008-08-23 @ 13:01:21
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0