53!

Jag lyckades att inte säga till någon att jag hade teoriprovet idag klockan 14.15, men fy faan va nervös jag var.. Men jag klara ju det iaf, fick 53 och gränsen är 52 men va gör det ?!!! huvudsaken är att jag blev godkänd! Lyckan är obeskrivlig! Jag skratta samtidigt som jag grät när jag gick därifrån, kunde knappt samla mig när jag ringde lisa =) Hon var den första som fick veta =) Det var verkligen som en stor sten bara föll :) Har haft ett töntigt flin på läpparna hela dagen ^^ Tack lisa som bjöd mig på fika =) och så fick jag en trevlig kväll med marre =) vi kika lite på hjulafton, min pappa körde runt torget med sin tiger ;P Sen vid åtta tiden drog jag mig hemåt =)..


JAG KLARA DET!!






Kommentarer
Postat av: Em.

Grattis :)

2008-08-18 @ 17:41:25
URL: http://grytpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0