Vore skönt

Klockan är 20.37 och jag funderar starkt på att gå och lägga mig, har precis gjort färdigt spanskan, kanske inte blev så bra menmen, försökt har jag ju gjort iaf.. Hoppas anders är i skolan imorrn så man kan få reda på det där attans matteprovet.. Neeej!! Kom på att jag inte duschat än.. jobbigt! Känner bara för att lägga mig i min säng o krama om einar och läsa en bok! Så det är vad jag ska göra nu.. Ska sluta sitta vid datorn så mkt, tänker inte på det, o så springer tiden bara iväg.. Syrran har klagat på mig... Men lite varje dag är ett måste :P

Måste berätta att jag och marre va på PK second hand idag, marre fyna en riktigt snygg sjal och jag en halvfin tunika.. Mer sånt! Vi ska åka till FA fyndet och kika lite med!!

Jag & marre vi kan fynda, dom som tycker second hand
är skit vet inte vad dom pratar om ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0