Våren är här... eller?

Mm det är frågan, hoppas svaret är ja, nu vill jag faktiskt inte ha mer snö, vill bara ha vårskor o vårjacka nu! Dagen har vart helt underbar, skrattat mig igenom hela dagen, vilket är underbart och vädret har bara vart BJÄLLERKLANG! På fotografisk bild va "hela" gruppen ute o tog kort (vi va bara 7 st idag, så mysigt) Så gick vi till hemköp, vissa köpte glass,andra dricka o andra frukt =) sen gick vi till stadsträdgården och tog kort! Så himla mysigt, gillar verkligen den gruppen, kommer sakna den nått enormt sen.. Så ska jag iväg till friskis nu, måste träna så mkt som möjligt nu innan Cypern, hoppas på så många dagar som möjligt.. Jag o emelie va ju o simmade igår och idag blir det KiBox.. Imorrn ska jag försöka komma till badhuset igen o sen pass på friskis på tors o sen gympa på fredag... Sen har jag ju alltid säcken hemma =) hihi..

Ska gå o byta om nu... Ha en bra fortsatt dag för det ska jag ha, hoppas på att få övningsköra in till stan!


image303

Kommentarer
Postat av: Emelisen

åh vad härligt det låter!
Du är bäst!

Nu blev jag också sugen att på simma ju!
hehe.

2008-04-01 @ 18:03:35
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0