trött..

Klockan är nu 23.36 och jag är jättetrött, kommer sova såå gott inatt, har haft en trevlig kväll med tjejerna, fast dom åkte hem ganska tidigt dock :( Vi va o hämta marre i stan så åkte vi till hjertberg och där träffar vi på jonatan och så ser vi martin o hans kompisar.. Verkar som om dom flesta skulle ha hemmakväll ^^ Sen beställde vi pizza o kolla på Eva & Adam, man kan verkligen alla repliker utantill :P helt sjukt. En annan sak som är helt sjukt är att jag o lisa åker till cypern imorrn.. Jag har nog inte insett det än :O shit, knappt ett dygn kvar tills vi ska åka till landvetter,, måste packa färdigt allt imorrn :P Blir sista natten i min säng innan cypern, kommer sakna Einar :'( men mest marre o emelie =) Nu ska jag häva sängen!

Sov fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0