Trött...

Somnade nästan både till och från skolan idag, är så trött!
Bussen va full som vanligt på morgonen men fann mig iaf en sittplats... Framför mig sitter ett mkt förälskat par som inte kan ta ögonen ifrån varanda.. så sött så att det nästan blev äckligt! Men det är väl så kärlek ska va.. eller?  Skolan började med at jag skulle ha spanska, mina flickor struntade i den eftersom det var deras enda lektioen den dagen, men jag pallrade mig dit iaf och då är det en lapp på dörren som det står att spanakan är inställd.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. Så jag, emelie, idah och aleksandra satte oss i datasalen och pluggade företagsekonomi och engelska.. Så började engelskan kl 10.45... Kul att få vänta så länge.. Sen gick jag o miro ner till f-huset och lånade en bok.. Sen åkte jag o marre till FA fyndet, fast denna dagen fyndade vi inget.. Sen gick vi ner till stan, har vart ganska häreligt väder idag, dock lite blåsigt, men huvudsaken är att man är kvar på jorden ^^  Sen träffade jag annelie, en gammal hangelösabo... Som jag bla gått i 4H med =) Kul att se henne igen! Hon va på stan med sin systerdotter och hon skulle flytta till göteborg.. Spännande för henne =) .. Sen hade jag låst ute mamma, ajaj, inte kul för henne! 

Så det var lite av hur min dag sett ut.. Ska in till stan igen sen.. Ska träna skivstång/spinning, det var några som avbokat sig.. Lucky me.. Är lite trött, men va gör det.. får käka lite sen, kanske blir lite piggare då! Måste köpa några dunderfina knappar jag såg i en sybutik, I WANT!!!

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0