trött och allmänt seg..

Sitter här och är ganska trött.. Har vart på KiBox med syrran.. va lite seg redan från början, men det finns inget goare än att komma hem från ett träningspass ^^ Har fortfarande en uppgift kvar i företagsekonomin som jag ska ta tag i nu.. Är lite komplicerat det vi håller på med nu, det är särintäkter dit och särkostnader hit och massa bidragsanalyser och täckningsgrader mm..  Mkt nytt just nu.. Sen måste jag kolla hur det gick på matteprovet, fick 13 poäng på G/VG delen, så jag ska dit imorrn och se om han rättat MVG delen.. Vill så hemskt gärna ha det i matte b, men det är väl bara en dröm, men det vore så himla gött, men jag har en känsla av att NP i matte inte kommer vara det lättaste om man säger så... Nu ska jag gå och dyka ner i mina företagsekonomiböcker mm I like :P  Sen har jag svenska redovisning imorrn, hatar att stå inför klassen, men det är väl bara att göra det!


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0