trött o grinig...

Är så trött nu, gått omkring på dlg hela dagen, vilket var riktigt kul, förutom att jag inte åt nått på hela dagen så nu sitter jag här och är lite trött o grinig... Hade tänkt o simmat, men så hade jag inte käkat nått så då pallade jag inte och tur var det för när jag kom hem såg jag min väska med badkläder som min syster skulle tagit med... hade blivit riktigt synd om henne om jag hade bestämt mig för att simma..  Vi va o kollade på emelie bildspel, så mysigt o bra, gilla musiken skarpt :P Men dagens bästa måste vara Barcelona filmen.. Grymt charmig kille som hade vart med och gjort det projektarbetet! Tummen upp för honom =) sånt gillar vi! Kul med sånna här dagar då man får se lite annat är samhällare o omvårdare o handel..

Ska laga lite käk nu, är vråålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0