tränat...

Så var man hemkommen från träningen då.. Körde dit och det känns som om jag är mer säker på mig själv nu =) men det roliga va att mamma åkte hem med övningskörningsskylten utan att veta om det.. Jag skrattade gott när jag såg henne åka därifrån :P Sen va jag o syrran o tränade KiBox... Va riktigt jobbigt idag.. va seg.. Sen va jag o solade lite, det var verkligen jätte längesen! Sen åkte vi hem o käkade..


Dagens bästa första aprilskämt som Lisa gick på var (det här kommer inte vara lika kul när jag berättar):

Vi var ute o fotograferade med fotografisk bild, så skulle jag ta ett kort med våran kamera, så brukar det stå ett litet plus inne i kameran, men då sa jag till lisa:
- Kolla det är en björn där inne... (jag räcker kameran till lisa) kolla!
(lisa kollar i kamera)
- Vart då?
- Över pluset, i hörnet..
- Nee, men jag ser inget (lite förtvivlad)
- Joo men över pluset du måste se det!
- nee, jag gör faktiskt inte det (ett ljus går upp för lisa) MEEEEN LISA, VA DUM DU ÄR!! (jag får en smäll på armen)


Här får ni min sötnöt, som är mer blond än vad ni anar ^^

image305






Kommentarer
Postat av: Emelisen

haha!
Jag fick inte aprilla fär någon igår :(
Eller iofs sa jag till pappa att jag hade 17 hål hos tandläkaren, men det var inget kul aprilskämt. haha!

2008-04-02 @ 06:05:54
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0