Suck!

Nu gick all luft ur mig :( Skille boka skivstång/spinning till nästa vecka, men det var såklart redan fullt.. Så tråkigt, och idag var det första dagen man kunde boka.. Få väl kolla på måndag, folk brukar ju avboka.. Dagen har vart helt okej, kallt ute dock.. Heldag, 8-16 jag är inte van vid det.. Hade matteprov och det gick väl sisådär, ska gå o kolla om han rättat färdigt det tills imorrn.. Sen hade jag fotografisk bild, stod i labbet hela lektionen och fick nog fram en del fina bllder =) Sen träffa jag marre så gick vi till bussen..

"Färgklicken" tabbade en burk så rulla den fram till mig o marre och så tar han upp den och säger VAX, haha. det var nog dagens sötaste kommentar! 

Nu, ska jag hinna plugga lite innan jag pyser iväg till friskis.. Blir nog övningskörning dit =) Jippiee!

Kommentarer
Postat av: Emelisen

:( typiskt det där med skivstång/spinning.
men ge inte upp, finns säkert ngn som avbokar :)
Ha en bra dag sweetie

2008-04-08 @ 17:24:32
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0