man gör inget rätt

Har precis vart ute och gått med matilda, alltid lika trevligt, pratar om allt som rör våra liv =) Trevligt att ha en promenad kompis och så hinner man sitta vid datorn fem minuter (pluggar engelska) så kommer syrran hem och det första hon gör är att börja skälla, att jag inte har gjort någon mat, jag fattar att hon har långa dagar och är stressad, men hon vet inte vad jag har att göra heller... Hon borde kunna laga mat själv.. Visst hon har grymt mkt att göra denna vecka, men det är hon inte ensam om.. Och jag vet att jag slutar tidigare men ändå! Va faan! Så kommer hon läsa det här och klaga ännu mer så det är nog bäst att jag slutar nu och fortsätter med min engelska läxa!

Och klockan 21 ikväll, måndag skall det  tändas ett ljus för Engla och hennes familj! Alla borde skänka dom en liten tanke och allt inte är så bra i världen som man kanske kan tro..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0