Känns underbart!

Måste säga att det mesta känns toppen för tillfället! Dagen har vart go.. Övningskörde in till stan, det gick bra! Sen va jag o mamma hos en syateljé och då blev jag förbannad och sen åkte jag till friskis för att köra ett skivstång/spinning pass och då blev jag glad! Såg kepsenkillen ;P alltis lika trevligt.. Sen när jag kom ut från sockerbruket möts jag av en kväll som känns alldeless underbar! Vilket väder, det kändes som en sen sommarkväll.. Så mötte jag lisa hon var på väg till friskis och jag till solariet där hon kom ifrån.. Så nu sitter jag här med litelite brunare hy, kanske mer cancer, kanske lite mer muskler, gladare och ett par mycket härligt lena ben (finns inget mer fantastiskt än ett par nyrakade ben^^) Nu tänker jag toppa denna kväll med att se JALLA JALLA!!


Sov gott och hoppas alla mår lika bra som jag!
Och ragga nu brudar, för imorrn är det partyparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0