Jalla jalla <3

Fick låna jalla jalla utav min goding emelie för ett tag sen och har hunnit se den ett antal gånger.. Den är bara så underbart skön och bra! Alla borde se den, ska nog se den ikväll igen, för jag fick just reda på att det inte var någon wallander film ikväll.. så nu kanske jag kan lägga mig tidigt ikväll :P Men åter till jalla jalla, man kan bara le när man ser den här filmen.. Musiken passar så bra och den visar verkligen kärlek och hur svårt livet kan va ibland.. Så romantiskt när han sitter där på den uppdukade filten, men tända ljus runtom.. Ahh undra om man någon gång kommer få uppleva något sånt..  Ahh älskar verkligen den filmen.. Måste va en av sveriges bästa filmer!

image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0