inget regn idag

Haha nu bloggar jag på morgonen, inte vanligt :P men hade en grymt lång sovmorgon, så varför inte.. Spelar sönder min nya favoritlåt, så härlig, the one and only =) Hittat en fin klänning från gina, såklart är den randig också :P haha.. Ska till banken och ta ut lite pengar och växla lite till euro.. Så ska in till stan strax, sen träffa marre o lisa för att at en glass och sen ha gympa och sen slutar vi.. så helgen är grymt nära.. Värt det känns att åka till skolan för en lektion, men det är ju gympa så det gör ju inte så mkt.. Måste packa den väskan också :P Dom som sa att det skulle bli regn idag vet inte vad dom pratar om (mamma),  det ser ut att bli en toppendag!

Ha en underbar dag för det ska jag ha!
Kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0