hur trött får man bli?

Måste säga att gårdagen blev så bra som jag hoppats på, vädret var underbart dagen igenom, jag fick växlat mina pengar och tagit ut pengarna som pappa skulle ha.. Kom nu på att lisa har 100 kronor till mig, det har även jonathan och marre har lite mer =9 så det ska bli gött att få tillbaka.. Sen käka vi glass, jag o mina godingar (marre, lisa o emelie ) Sen gick vi till f-huset och käkade, det är så fruktansvärt kul att se folk man inte brukar se och man hälsar på fler människor än vad man gör under ett par veckor på västra.. Det visar hur torrt det är på västra.. Så när vi käkar kommer jonatan och vi tjöta lite.. Haha han är nästan värre än mig när det gäller att mummla ;P haha.. Han skulle ut o åka bil :O jag vill också ha körkort.. Så träffade jag matilda som också fått körkort precis, så hon fick en bamsekram av mig.. Sen efter vi käkat satte vi oss i solen och sen skulle vi byta om till gympan, vi tyckte att det va ganska lite folk och så kommer vi på att vi ska vara på idrottens hus och det är fem minuter tills vi börjar, lisa o marre ser bara i sina ögon att vi slipper gympan, men då kommer elin in i omklädningsrummet och säger, men jag har bil och vet ni vad det bästa är? Hon har körkort också =) så vi tog bilen dit, så hade vi gympa, det va bollekar, riktigt kul! Man kan inte annat än skratta =)... Sen gick jag o lisa till stan, gick i lite affärer och sen träffade vi på richard och emil.. Sen fick jag o lisa skynda oss att köpa korv och kött och potatissallad för att hinna med bussen hem till marre..

Sen vid halv sex gick vi hem till robin, för vi skulle grilla o spela brännboll där, hade inte vart där sen nyår, deras hus är verkligen superfint!!!! Så vi spelade lite brännboll, shit kul var det, speciellt när erika satt på staketet till en lekplats och skulle fånga bollen och trillar baklänges ner i sanden, haha, hon hade grymt skönt skratt! Hon har även gått i min syrras klass fast bytte sedan till frisör.. Sen grillade vi o tjötade o lyssna på musik och drack lite.. Det va en underbar kväll.. Det som satte guldkant på kvällen va absolut Anders älgning =) usch va vi taskiga och drev med honom efter det, men det var så himla sött =) haha.. En annan grejj va erikas volt och den bästa va nästan när marre skulle gå igenom en glasruta, hahahaha... DUNK!! Och på andra sidan sitter vester o skrattar o alla andra på andra sidan, marre trilla nästan baklänges... såg fruktansvärt kul ut.. Sen skulle jag o lisa med halv ett bussen men det orkade vi inte så vi väntade till halv tre istället.. Sen hade alla typ gått hem så jag, vester och linus satt i robins rum o tjöta och jag var så trött så jag sov lite, vester agerade kudde.. Sen väckte lisa mig o sa att vi skulle gå och så glömde jag mobilen så då va vi tvugna att gå tillbaka o så va dörren låst men fönstret till robins rum va öppet så jag tar bort blomman o hoppar in, jag är ju vigheten själv :P noooot!! HAha
Sen mötte vi långa richard, han hade vart ute.. Så vi stanna o tjöta med honom.. Sen fick vi rusa vidare till bussen och sen hem o slänga sig i sängen!

Men det va en grymt rolig kväll! Tack alla dom va med =)

Kommentarer
Postat av: julia

åh, vad härligt dte låter! grymt snygg layout på bloggen (har inte kikat in här på ett tag, nej...)

2008-04-26 @ 12:54:52
Postat av: Lisa

Vart var jag när ni satt i soffan och tjöta?? sov jag i fotöljen då eller?

2008-04-26 @ 14:33:53
URL: http://lesalisa.blogg.se
Postat av: Käse

ska jag va ärlig så har jag ingen aning.. Jag tror du va med robin då, för det var nog bara jag, vester o linus där då..

2008-04-26 @ 15:18:52
Postat av: Lisa

Haha okej, då sov nog både jag och robin i fotöljen då :P

2008-04-27 @ 00:28:31
URL: http://lesalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0