Home

Så va man hemma igen.. Har vart i örebro hela dagen.. Min kusin fyllde 25 år, grattis till dig viktor.. Det va riktigt trevligt, vi käka vegetariskt och tjöta lite va ute o gick en sväng.. Övningskörde för övrigt dit och det gick väl ganska bra.. Men jag kan inte hantera kaossituationer,, Det är ju inte så svårt att bara köra men om det nu skulle hända nått måste man ju agera på rätt sätt!
Va hos pappsen igår också, vi skulle kolla på film, han gjorde och jag somnade (inte så konstigt) så jag gick o la mig vid 22 och sov otroligt gott! Ville inte vakna idag :P Ska lägga mig snart nu med, läsa lite i min bok.. måste få osva ut.. hinner aldrig med det på helgerna! När vi var lite vilse i örebro åkte vi lite i vivalla, kunde inte tänka på annat än svenssonsvensson ^^ haha..

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0