happy ^^

Idag är en sån där dag då allt känns bra =) Vart i skolan, plugga engelska på bussen hem från stan.. va hemma en snabbis, käka lite och åkte sen tillbaka till stan igen, gick en sväng på stan med mamma, det var riktigt mysigt faktiskt :) Så ville syrran att vi skulle fixa 6 systemetbolagspåsar och snälla som vi va gjorde vi det (va bra stl eller nått) Sen åkte vi till willys för att handla.. det är mysigt att gå runt där i affärern, så var det en tant som gav smakprov på potatissallad och korv, riktigt mummsigt vart det..

Det va så kul när vi står i kassan, då står det en kvinna i 30-årsåldern eller nått sånt framför oss och hon håller på att plocka upp sina varor på rullbandet, då säger kassörskan (som är en kvinna i 50-60 årsåldern) hej till henne och då kommer mamma och säger hej jätteglatt, och hon börjar fnissa lite lätt när hon fattar att det var till hon framför.. Så börjar jag skratta, mamma också, jag kan inte hejda mig, kassörskan och kvinnan framför börjar också dra på smilbanden.. Sen när det är vår tur säger hon hej igen och medans jag plockar i varorna säger kassörskan till mamma att mitt skratt va smittsamt :P och dom börjar prata på :P och hon framför sa lite skämtsamt att jag inte fick skratta åt min mamma, hihi, vfr inte :P så roligt!

Sen övningskörde jag hem, gick la hyffsat, inga motorstopp iaf och en omkörning blev det :P tihi.. Tack mamma för en toppen dag, första gången jag skriver det, men hon gjorde verkligen min dag <3

Kommentarer
Postat av: Emelisen

haha, vad sött ^^

2008-04-18 @ 11:58:26
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0