Då vart det nedförsbacke igen då..

Japp, med nerförsbacke menar jag att onsdagen snart passerat och helgen närmar sig med stormsteg och hela helgen är i princip redan planerad, fredag till mariestad och festa på björnes, lördagen köra enduro med marre, det ska bli både spännande och grymt kul :D:D Sen på söndag ska jag o pappa på 25-års kalas i Örebro hos min kusin Viktor, det ska bli trevligt och se hur han har det där borta =).. Om jag har tur så kanske jag får övningsköra med pappa =) tihi, eller? Det har det blivit en heldel idag kan jag tala om, ett himla körande blev det, från filsbäck till hjertberg, från hjertberg, genom stan och sen till toyota, sen från toyota till lidéns blommor (har sökt sommarjobb där) Och sen därifrån och till källby, så det har blivit endel körning i stan idag.. Vilket alltid är trevligt!

Ska återgå till mitt otroligt roliga spanska föredrag, inte nog med att jag tycker att spanska är skittråkigt nuförtiden så är det svårt också, det gör ju inte saken bättre.. Men jag ska säga det jag ska säga och sen är det så, då får hon säga vad hon vill, bättre att jag försöker än att jag skiter i det.. Så hoppas jag på att nån avbokar sig på skivstång/spinning imorrn så kan jag ta det passet ^^ haha

Ha det götta!



Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Nu har du chansen att få en prenumeration på en tidning som du själv väljer, till ett maximalt värde av 300:-.

Kika in på min blogg och läs mer:
http://www.designadinblogg.se/1207754646_vlj_en_tidning_och_f_.html

2008-04-09 @ 18:24:15
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-09 @ 18:52:56
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0