Börjar känna av det nu

Har börjat packa nu och resekänslan börjar infinna sig nu, jag har nästan glömt av hur det känns att åka utomlands.. Det var så himla längesen, har inte var utomlands sen jag gick i 8.an och då åkte jag till Spanien med skolan =) en riktigt rolig resa som nu ska försöka toppas :P Kollar ner i resväskan o ser kläder i alla möjliga färger, ser så härligt ut =) Ahh ska bli så gött... Få ta på sig kjol o linne, shorts mm..


Hoppas man inte bränner sig lika illa, elle vad säger du Julia?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj... aj Ha en fortsatt bra torsdag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 20:06:50
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: julia

asså, shit det är helt sjukt bränt! (så roligt att du keep on throwing it in my face :P) puss!

2008-04-26 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0