Bloggabstinens - söndag

Så var det bara söndagen kvar då, även denna dag började med att klockan ringde (har inte fått sova ut på hur länge som helst) så bar det iväg till Göteborg.. Jättemysigt att åka tåg när det regnade =) Jag satt och pluggade matte på vägen dit (och hem kan jag meddela). Även denna gång blev det jag, lisa o emelie som åkte, vi hoppas på marre nästa gång också =) Vi kolla i lite affärer först, köpte en vit tröja med blå ränder med lite rött på med guldknappar (äkta :P) Till den en röd sjal.. Lite marint blev det.. tycker det är så fint när det är lite sjö inspirerat =) Sen tog vi en fika, gick lite mer i affärer, sen tog vi en macka o sen köpte jag en klänning =) Sen åkte vi hem! Det va ännu en mysig dag i Göteborg! Så skulle emelie o lisa ha med sig strips på tåget och jag blir stressad fastän det är 10 minuter kvar :P haha.. Det är så sjukt, det är två killar som går på västra som jag ser precis överallt, i skolan, på stan, i göteborg och på villamatcher.. Världen är allt bra liten. Sen bytte vi tåg i herrjunga, där fick vi en grymt rolig tågförare, han kittlade emelie under foten, så började han skratta, emelie skrattade, jag gapskrattade, lisa började skratta. Och så håller vi på så :P hahah, sjukt kul! Det förgyllde dagen :P Han satte sig vid oss sen när vi väntade på att tåget skulle gå ifrån lidköping, härligt med trevliga människor! Sen regnade det så och jag skulle gå hem ifrån tåget och jag ville inte att mina skor skulle bli blöta, så jag tog två soppåsar från tåget och satte skorna i  =) jag är bara så fiffig, kan verkligen ha mina ljusa stunder och då är dom ljusa =) Bilder kommer på detta :P haha.. Sen ställde jag till med en liten fest för lisa i busskuren =) Jag tror hon blev glad.. eller hon skrattade iaf ;P eller vad säger du lisa ;) haha


"TÖLLAMÖTT"   - ett mycket svenskt ord


Kommentarer
Postat av: Emelisen

äntligen uppdaterar du bloggen stömpa lömpa!!
haha, ja det där på tåget var oerhört kul :P
haha!

2008-04-06 @ 19:44:18
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0