Bloggabstinens - fredag

Sitter är nu på söndagen och kvällen börjar närma sig.. Har haft fullt upp sedan torsdagskväll därför har det inte blivit något bloggande överhuvudtaget, eftersom jag inte suttit vid datorn på hela helgen förrän nu. Så nu ska ni få en liten uppdatering, och vi börjar med fredag..


Dagen började med att jag pratade med anne.. Sen satt jag o pluggade i matsalen eftersom vi inte började förrän kl 9.15, så kom marre o lisa, vårfräscha o snygga som alltid =). Så hade vi lektioner och på svenskan skulle vi hålla föredrag och jag blir så nervös o satt o småskakade hela lektionen, och så hinner jag inte redovisa =(.. Blir först att göra det nästa gång, på onsdag var nästa tillfälle. På gympan hade vi tennis, john höll lektionen, marre fick sig en pärla i ansiktet, men hon är stark så hon överlevde det med.. Va rätt kul med tennis.. Måste säga att fördomar förstör så mkt.. Varför har man dom egentligen.. Så fel man kan ha :P Sen åkte jag in till stan, träffa lisa.. När vi var på väg mot kopparporten är det en som ropar lisa, och jag hoppar till för att jag blev så rädd och så var det jonatan, han följde med oss o tjöta lite, sen skulle han iväg till småland eller skåne eller nått sånt :p Väldigt kul att se honom igen =) va ett tag sedan. Sen va vi o köpte grillkött till kvällen för då var vi hos emelie och hade mys =)


"SKAKA TILL?"   -   sött marre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0