3 veckor

Läste lisas blogg precis och däe hade hon skrivit att det är tre veckor tills vi är på cyper, så fruktansvärt gött, speciellt när vädret har sugit mer än någonsin (iaf i början av dagen).. Lektionerna som stod på schemat idag var, matte, företagsekonomi och information & layout, har prov i det förstnämnsta imorrn och det sistnämnta om en vecka.. Måstemästemåste få bra på matteprovet imorgon, är så viktigt! Så åkte jag med mamma hem idag och jag körde =) stratade i backe och det gick fintfint =).. Börjar bli en jävel på att köra bil, hahha.. Är glad så länge jag inte kör över någon :P Lär inte köra så bra som jag tror när jag börjar på skola :P haha..

Så vet jag inte om jag vågar gå på skivstång/spinning passet ikväll, vill ju testa det , men nu kunde inte syrran följa med,, Men jag funderar starkt på att åka dit iaf.. Men usch, det gör ont i hela mig, mår så dåligt över sånt här, speciellt när det är första gången... FAAAAAAAAAAAAAN!

Men nu måste jag plugga matte.. Måste fatta allt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0