14 timmar

Nu är det ungefär 14 timmar kvar, sen lyfter planet från landvetter mot cypern.. Känns konstigt, varje gång jag går in i rummet står ju resväskan där men ändå får jag inte in i min hjärna att jag ska åka.. Måste dubbelkolla så passet och bikinin är med.. Det är ju i princip det viktigaste.. Och min iPod.. fattar inte vart jag ska kunna ladda den :/ är ju inte batteri utan man måste ha en dator för det.. Hoppas det ordnar sig.. Så ska hårfönen läggas ner.. Känns som det mesta är under kontroll. Ska lägga ner skor också.. Svårt o veta hur många par man ska ta med sig, jag har inte hittat mina flipflops iaf, så det får jag väl köpa när jag kommer ner.. Tre-fyra par blir det nog iaf.. Hoppas resväskan kommer gå igen nu :P Det brukar ju va problemet när man ska hem, men nu är det innan :P har inte vägt den heller.. den får ju inte va för tung.. Men det ordnar sig väl :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0