Varför ska man hela tiden bry sig om vad andra tycker?!

Jag är en sån person som verkligen tänker på vad andra tycker och tänker om mig och jag är fruktansvärt nojjig och kan inte göra vissa saker för jag tror att folk ska tycka saker, men va fan spelar det för roll? Egentligen, det är bara jag själv som tänker på det.. Men endel av min personlighet (som tack o lov mina kompisar accepeterar) är att när jag skrattar så skrattar jag, högt och då menar jag högt så att folk vänder sig om, jag själv tänker inte på det, men mina vänner ser bara hur alla runt om i vår omgivning bara vänder sig om... jag fattar inte att dom står ut men det är jag verkligen tacksam för :) Men jag hoppas verkligen att ett gott skratt förlänger livet!

Så har jag en sådan ångest om vad jag  ska ha för vinterjacka... Har köpt en jacka på stadium som jag funderar på att lämna tillbaka och detta måste ske i eftermiddag isf. Jag har sett en tjej i skolan som har en grymt snygg jacka, helt vanlig men jag lyckas aldrig se vad det är för märke, jag har funderat på att fråga henne var hon köpt den, men då kommer jag vara den där tjejen som frågade vart hon köpte sin jacka... Det spelar kanske ingen roll egentligen, men jag undviker helst det... Men jag vet inte om jag pallar att åka in till sta för att läman tillbaka jackan :/ men det var två veckor sedan jag köpte den och jag tror att det var igår det var sista chansen att få pengarna tillbaka, men om jag ber riktigt snällt kanske det går.. Usch vad jag hatar att fatta sånna här beslut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0