Toppendag!

Nu sitter jag här igen, kom hem från skolan för en halvtimme sen och har nu käkat o kollat lite sköna sidor på internet.. Dagen har verkligen varit hur härlig som helst, det var längesen jag hade så kul i skolan, fick mig många sköna skratt idag :P Idag hade vi aktier & fondsparande på morgonen och vi har en aktietävling i skolan och vi är fyra blondiner i vår grupp och vi ledde tävlingen :) Helt otrolgt eftersom vi bara chansade men det gick ju bra så jag hoppas vi är kvar i ledningen nästa gång vi kollar... Sen satt vi bara o skratta o tjöta på religionen o sen hade vi prov på matten och det gick väl sisådär, alla diskuterar sina svar och då blir man bara orolig :(...

Och mina älskade bilder har äntligen kommit så nu ska jag gå o pyssla med det :) ska bli mys! Måste bara tipsa om ett skitkul klipp från hey baberiba, som jag bara älskar    http://www.youtube.com/watch?v=AIaaTxnhUL8    Kolla den! En annan rolig sida är    www.tjuvlyssnat.se   , eller hur Lisa?? :P

Ha det gott! Kramar Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0