Stressad till tusen ...

Nu känns det att man går i skolan och att det är veckan innan lovet, för då är alla lärare lika smarta att ta alla redovisningar o sånt den här veckan.. att dom aldrig lär sig.. Sitter och lyssnar på apologize och stressar ner lite. Planerar hur jag ska lägga upp arbetena, vad jag ska prioitera och så. Imorgon har jag inga lektioner utan bara utvecklingsamtal, men jag o mina kompiasr ska va i skolan o göra färdigt vår engelska redovisning och sen är det väl bara hem o plugga på den. Sen har jag en spanska redovisning som jag tar i sista hand, då gör jag hellre en bättre engelska, eftresom det ämnet är viktigare och det är ju ett grupparbete så man måste ställa upp för sina gruppmedlemmar och jag är fruktansvärt dålig på engelska så jag måste verkligen plugga, inte nog med det, jag gillar inte att prata inför klassen och så måste jag göra det på engelska också :( känns inte toppen om man säger så.. MEn det är en sån här redovisning så man vill göra så bra resutalt som möjligt.. Så har jag en rapport som måste in i veckan och en massa utgifter på det, vet inte vart jag ska få all pengar ifrån. Blir tokig, ska bli så skönt med lov <3

Det som känns lite positivt är att jag har haft en toppen dag! Har vart hur flummig som helst.. o vad skulle jag göra utan mina små lyckopiller och tack lisa för att du börjar bli på bättre humör, det känns så skönt att se dig skratta :) På torsdag ska jag se när mina underbara kompisar är med och sjunger o spelar i matsalen, ska bli jättekul :) och då är mardröms torsdagen över så då är det bara att njuta :) Sen är det maskeraden på lördag och innebandy hela dagen på söndagen!!! Bara torsdagen är över så känns allt toppen just nu :) Nu ska jag jobba med engelska redovisningen så att jag kommer någonstans, känns gött att få en liten paus.. hoppas jag inte tog förlänge, syrran kommer altid hem lite sur o irriterad o skäller och vill ha datorn.. så det gäller att ta vara på tiden....


Puss&Kram


Så här glada kommer jag o mina vänner bli när vi får lov! (detta var iof innan sommarlovet, men en vecka är guld värt också)
image8   

Kommentarer
Postat av: Lisa

varsågod =P Försöker bättra på mitt humör för er skull :)

2007-10-23 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0