Så var det söndag igen..

Så vart det söndagsförmiddag igen och vädret är ganska deprimerande men det känss ändå som att det kommer bli en ganska go dag, har precis käkat frukost så det var skönt att få sova ut idag. Min lördag var iaf helt underbar! Blev upphämtad av marre och hennes bror och fru sen åkte vi vidare upp till kinnekullekring för att kolla på endurotävling,  vilket jag aldrig hade gjort förut och det var riktigt kul och gött luktade det med :) Vi träffade emelie och tilde där uppe med :).. Vi var där hela dagen, det var ganska kyligt men det var riktigt skönt att få va ute en hel dag, det var längesen man var det. När vi skulle käka höll vi på att avlida av skratt, för en som ropa upp numrena hade en riktigt kulig röst :P alla som sett lite av serien "bonde söker fru" och vet vem --- är, så vet ni vad jag pratar om...

Efter vi sett tälingar och så bestämde vi oss för att vi skulle hitta på något även på kvällen, så tilde åkte tillbaka till halmstad och emelie drog hemåt och jag följde med marre hem och sen kom emelie dit också :) Då cyklade vi ner till stan och hyrde film o köpte lite snacks på ica... På vägen ner gick det ett stort gäng som hade vart i idrottenshus på levo cup, kul och höra när det är andra nationer i vår lilla stad.. Kvällen blev alldels underbar, vi gjorde varma mackor, kolla på film och bara tjöta om allt och ingenting, fick mig många glada skratt den dagen...

Tack för en underbar dag, det måste vi göra om :)


image7

Kommentarer
Postat av: Emelisen

Ja, vi hade verkligen en underbar dag igår :)
Måste göras om.
Kram Emeliee :)

2007-10-14 @ 15:06:26
URL: http://rainbowtears.blogg.se
Postat av: marre

Best fucking friends for life ;)

2007-10-14 @ 16:45:15
URL: http://februarystar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0