Personligt självmord

Hejsan!
Idag är det lördag och det är sista gången jag åker in till stan! Jag är aldrig på stan på lördagar o tur är väl det.. jag blir bara så irriterad på alla barnfamiljer o gamlingar som inte vet vad "gå framåt" betyder...  Men det ända positiva är att man kan se lite fina pojkar ;P jag som föredrar dom som gått ur gymnasiet, dom letar sig fram på stan på lördagar.... eller iaf några ;P haha.. menmen jag överlevde detta eftersom jag bara skulle göra två ärenden.. är glad att jag inte var på torget..

Aja. ikväll är det Maskeraden och jag tycker det ska blir skojjsigt, det är alltid lika kul o se vad folk klär ut sig till, det är skönt att veta att dom flesta kommer att klä ut sig, för jag har ett fruktansvärt minne från mellanstadiet då jag och min bästa kompis Julia skulle på halloween disco.. och vi klädde ut oss till tänderna och när vi kommer dit var ingen utklädd :( usch jag kommer verkligen ihåg den hemska känslan ... hoppas på en bättre kväll idag :)


Kram // Lisa




image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0