Nu kan man nästan ta på fredag :)

Det har aldirg känts så skönt med torsdagskväll som det gör idag, hade en ganska krisig morgon men mina underbara vänner fick mig på strålande humör som vanligt. Dagen har varit mysig och lugn, lite busig och tokig som vanligt :) Men det var rikgti höstväder i eftermiddag och det märks att vi kommit in i Oktober nu. Efter skolan träffade vi en kär vän och interjuvade henne inför ett religionsarbete där jag, lisa, amira och marielle har valt att fördjupa oss i jehovas vittnen och samtalet var mkt givande :) Och det var riktigt kul att träffa henne igen :) Sen var vi lite på stan, köpte sidenband som jag ska ha till mitt självporträttsarbet som INTE kommer bli färdigt :( för dom där jävla fucking bilder har inte kommit till ONOFF än :( men dom sa att dom skulle komma imorgon och det hoppas jag verkligen! Sen åkte jag och min kära bror med spänning till friskis&svettis och vi skulle testa på KI Box, jag höll på att dö av skratt när jag såg mig själv och min brors spegelbild när vi hade lite miniaerobics som uppvärming, jag och per har nog Sveriges dåligaste koordination och per är nog den stelaste människa jag känner, så där fick vi oss ett gott skratt. Men det var riktigt roligt och om jag kommer få träningsvärk imorgon är svaret JA :P

Fredag imorgon, det här är det goaste på hela veckan när man har heela sköna helgen framför sig :) Ska gå o ta mig en dusch, Shit pompe va det ska bli gött!!

HA det bra och ha en riktogt bra helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0