Nördiga nördar!

Idag var vi i aulan och lyssnade på en föreläsning som vår lärare sa skulle vara bra, haha men så fel man kan ha... Vår kära lärare hade ordnat dit min klass och den andra samhäll ekonom klassen och där satt vi som världens största frågetecken bland alla "elare" och teknikare som visste precis vad föreläsaren snacka om och han var verkligen en nörd, men ack så rolig.. Och framför oss satt en anna grymt skön nörd som skratta o verkligen vråldiggade föreläsaren... Han skratta åt alla hans skämt o såg mkt fascinerad ut :) Och då kunde jag o mina vänner roa oss åt honom istället... Det var nog den roligaste föreläsningen jag vart på! Tack alla söta datanördar :) Men jag kände mig verkligen hur korkad som helst, för jag fattade inte mkt av det han pratade om men kul var det iaf, och ensam om att inte fatta var jag inte iaf :)

Och på bussen hem satt en liten kille på ett säte, jag har sett hon förut och han är ganska speciell.. en gång satt han o peta snortallar o kolla på den på fingret och sedan käka han upp dom :P Och idag satt han o drack jucie och det såg ut som om han skule svälja hela flaskan :D haha det är bra att man är så lätt road...

Så är det äntligen fredag imorgon, ännu en vecka har sprungit förbi och det blir allt kallare ute och löven faller en efter en, det är nog dags att börja använda vinterjackan snart.... känns tidigt men man vill ju inte frysa :(

HA det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0