Livet suger

Det är så kul att mitt första inlägg ska bli så glatt och roligt (ironi på hög nivå), men vi alla vet att livet inte är och blir som man tänkt sig.. och just nu känns livet bara åt helvete.. Har hur mycket läxor som helst och konstigt nog är alla tills imorgon. Sen blir jag så fruktansvärt irriterad när folk inte hör av sig, det är väl bara stå för vad man tycker och visa att man är en man och inte någon jävla pussy! Håller verkligen med det här ----> bättre att blir sårad av sanningen än lycklig av lögnen <---- just nu håller jag att bli tokig, varför kan han inte bara svara, det ända jag vill är att få ett ärligt svar och vad får man för det, inte ett jävla skit... hur svårt kan det vara att trycka ner ett par knappar o skicka iväg ett sms?! Hallå!
Just nu är verkligen allt fucked upp, jag fattar inte vad jag gör för fel? Ok, jag har ingen erfarenhet av att typ öhh "dejta" killar, för jag har alltid varit THE "ugly" one.. Jag har aldirg vart ihop med någon så hur ska jag veta hur man ska vara, bete sig osv.. Alltså om det finns någon som sitter inne med några heta tips, snälla berätta! Eller så är det väl bara mig det är fel på.. Nu ska jag göra mitt liv lite jävligare genom att försöka plugga engelska vilket jag otroligt nog är ännu dåligare på... Om man har tur kanske man dränker sig i duschen senare ikväll, vem vet?

Hoppas ni andra har det bättre än vad jag har, som tur är har jag underbara vänner som gör livet lite enklare o gladare! Tack! Kram på er & puss på pannan // Lisa

image3

En familj med lycka

Kommentarer
Postat av: En vän till dig

du är inte ugly nånstans!! att han är dum i huvvet de är förstått, men fuck off till han. Du har en undebar personlighet dessutomt, och jag vet att dina två blondier älskar dig väldigt mkt för den du är. för du är bäst vännen. finns ingen som flummar som du :D du hittar prinsen du med, och tro mig, jag vet att de inte blir bättre av att jag säger att du hittar nån "tids nog", men de finns en hel värld med killar där ute. de svåra är väl att träffa dem schyssta, men sen när vi blir 18, då ska vi ut överallt :D Love you honey, pussar du vet vem!

2007-10-03 @ 21:13:25
Postat av: Frida Ekman

Men Lisa nu ska du inte vara sån du är en as go, söt, snäll och glad tjej ju. Om han inte hör av sig är de en dålig kille skaffa en riktig som förstår dig. Hoppas det är bättre nu. eller att det blir de i alla fall. I care about you:)

2007-10-09 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0