Ingen söndagsångest så långt ögat når :)

Så var det söndag igen då.. helgerna går lika fort som vanligt.. Men idag känns allt så bra, är nyduschad och har nyrakade ben, det är verkligen vardagslyx på hög nivå :) Anledningen till att jag inte har någon söndagsångest kan nog vara att jag haft en sån toppenhelg eller att den kommande veckan inte är så krävande.. fast har lite panik över att jag måste ha läst klart en bok tills på torsdag och jag har ganska långt kvar, så nu vet jag vad jag har framför mig ikväll..

Så har man skaffat Facebook som många andra har, brorsan var här och hälsade på så han hjälpte till och starta åt mig :) Det känns som om jag kommer tillbringa enhel del tid där. Men nu måste jag gå o läsa min bok om jag ska hinna läsa ut den..

Ha det gott /// Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida Ekman

Fin bild du har:)

2007-10-09 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0