Ibland så älskar jag bara livet

Då var det lördagkväll, sitter hemma och gör ingenting.. Igår var det en otroligt härlig dag, i skolan hände inte mycket, det var bara att glida igenom hela dagen, sista lektionen hade vi idrott och då skulle vi ut i skogen och orientera och det var faktiskt riktigt roligt., jag och amira hittade alla kontroller :) Det var gott.... Sen bar det iväg hem, tog en stadsbuss och sen 106.an hem.. Hatar verkligen att gå omkring i stan svettig och i mjukiskläder, känns så slappt, men det var så gött att ta sig en dusch när man kom hem.. Visste inte om jag skulle ta bussen hem 14.20 för jag var  tvungen att besöka johnnys kopiering för att kopiera några bilder till ett arbete i skolan som skulle vart inlämnat igår, men jag kunde skjuta upp det en vecka, eftersom det har krånglat med framkallningen av ett par andra kort, men jag struntade i det och tar det på måndag istället.. För om jag gkort det igår hade jag fått vänta till 15.40 och det pallade jag inte..

Sen tog jag bussen in till stan vid 18.00 träffade lisa på bussen och sen mötte vi marre på stationen så gick vi till hemköp och köpte lite godsaker inför vår myskväll... Det är verkligen underbart med sånna där kvällar, då man bara är med sina bästa vänner och bara är sig själv o man ligger o myser och tar kvällspromenader :) Jag o lisa sov över hemma hos marre :) Sen idag på morgonen åkte vi iväg till skövde.. Jag gick upp en halvtimme tidigare än dom andra för jag är en sån person som vill ha mkt tid på mig på morgonen... Låg och läste en timme innan också, fick reda på i förra veckan att jag skulle ha läst färdigt en bok i svenskan, så nu gäller det att läsa för kung och fosterland, läser "det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf, den är mycket bra, det jag har läst hitills iaf.. Skönt att ta en liten tripp till skövde med, var ett tag sedan jag var där, hittade ett par jeans, det var verkligen behövligt. Hade verkligen hur kul som helst det här senaste dygnet, mkt galenhet, skämt, skratt och ren lycka!!! Vad skulle man göra utan sina vänner? Jag vet inte själv, skulle antagligen deppa ner mig totalt, men nu har jag ju sån tur att jag har sånna underbara vänner och endel träffar jag alldeless för sällan :( Men jag är glad för att ni finns där..

Känns forfarande lite tråkigt över att jag inte ska få träffa han igen, men sånt är det.. man får väl hoppas på att det finns fler killar, men han var verkligen härlig på alla sätt o vis.. skulle så gärna vilja träffa honom en gång till innan han åker men det lär väl inte hända.. men men det ända jag kan göra är väl att glömma honom, det var ju på ett sätt bra att jag inte hann träffa honom mer än två gånger, för då hade det nog vart jobbigare.. Aja jag är glad över att jag har mina vänner, för dom gör mig lycklig :)

Så alla, ta hand om era vänner för dom är guld värda, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dom och jag vill inte veta om dom skulle försvinna! Men jag vill bara säga att jag har haft det hur kul som helst och många härliga skratt. Tack!

Puss på pannan // Lisa
image2

Härliga Lidköping <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0