Härlig höstdag!

Så var det tisdagseftermiddag, kom hem med en tidigare buss och det var riktigt skönt, hade fotografisk bild sista lektionen och alla var så trötta och så hade vi en vikarie som var hur vimsig som helst, hon bara skratta och alla skratta för hon inte kunde något, en elev fick berätta för henne vad brännvidd är för något, borde inte en lärare veta det?! Aja, jag och Lisa tog varsinn kamera och tog en tripp i lidköping, vi gick ner till lidan och tog några kort och sen vidare till stadsträdgården och sen torget... Vi gick in på Vero Moda och kollade om de fått in något kul och jag o Losa såg en jättefin klänning som vi provade efter lektionen.. den var superfin! Men den här dagen har varit helt underbar, vädret har varit hur skönt som helst och jag har haft lika kul som vanligt, att man kan ha så kul med sina väner i skolan :) Om vi inte hade så kul skulle jag inte veta vad jag skulle göra...

När vi hade religion idag så hade vi fritt grupparbete och det var min grup och två andra grupper som var kvar i klassrummet.. och vi satt och tjötade som vanligt, då kommer det in en tant med tre killar och säger att dom ska sätta sig i varsinn grupp i 20 minuter o prata lite... Jag, Lisa, Marre och Amira börja tjöta på och det var riktigt kul ;P Dom tre hade tydligen prao, och då åkte dom runt till olika skolor och så...

Men nu sitter jag här och funderar på vad som händer i veckan och jag kommer inte på så mkt som ska göras, den här veckan i skolan är ganska slapp och det känns riktigt gött! Är egentligen ledig imorgon men ska på ett studiebesök så det blir halvledigt... Men nu ska jag gå och läsa min bok, har bara 100 sidor kvar att läsa ungefär, så jag hinner nog till på torsdag...

Ha det gott!!!


image5

jag och mina underbara vänner; Amira, Lisa och Marielle för ca ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0