Göteborg :)

Sitter här med en varm kopp choklad och är hemkommen från göteborg för ungefär en timme sedan! Har haft ett toppendygn med både gamla o nya vänner, det är så kul att träffa lite nytt folk :)... Jag, lisa och marre tog tåget kl 9 från lidköping och sen bar det iväg till gbg, i  alingsås hoppa mattias och anders på för även dom skulle hänga med :) vilket var väldigt trevligt..

Först gick vi en stund på stan innan vi skulle träffa amira o gustav, då tog vi spårvagnen mot laserdome, först tänkte lisa o marre inte va med, men vi tjöta på dom och så ändrade dom sig och jag tror dom hade kul :), förhoppningsvis ;P Det var skitkul även fast jag var lite seg på att komma på hur man skulle göra även fast jag gjort det tidigare. Och det var tusentals småungar som var med och jag blev tokig, dom var överallt och man såg dom inte, snacka om att vilja döda, hahah! Jag var så flummig så jag hade inte nån kontroll över huvudtaget ;P Sen åkte vi tillbaka med spårvagnen och då kom det på en KONTROLLANT, jag har aldrig vart med om det förut så jag tyckte det var skiitkul :D en blev tagen ;P haha.... Så var det en som hörde att vi var från lidköping, så då har man tydligen dialekt också, haha fast det vet jag ju, folk brukar driva med mig ;P

Sen åkte vi till centralen o lämnade av marre :( det var lite trökigt men sånt är det.. sen bar det iväg till Gustavs lägenhet och vilken lägenhet, jag säger bara en sak, ÄLSKA! Vilken utsikt över hamnen o allt, shit pompe säger jag bara :)  Sen spelade vi grisspelet och jag o amira var grymma på detta :D haha bäst!! Sen kom lite kompisar till Gustav o vi tjöta o körde lappleken både med och utan lapp, haha... Det var kul... sen blev allt omtumlande, men aja sånt händer ;P sen sov vi och sen åkte vi hem på onsdagen... Så käka vi på elake måns med marre, vi hade inte käkat på 24 timmar så det kurrade lite i våra magar, så det var inte fel ;P Sen åkte jag hem till lilla källby :)

Och på tåget såg jag en brutalt snygg kille, shit pompe va fin han va :) Ojoj, det var en redig 10 poängare, det förgyllde den här dagen vill jag lova, håller tummarna på att jag får se honom ngn mer gång :)

Ett lov går så fort, bara två dagar kvar, snyyyft :( hahaha

Puss&Kram sug banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0