Förvirrad!

Första lovdagen är snart avklarad, den har vart helt ok. Först städa jag garderoben tills jag kom på hur tråkigt det var, sen käka jag lite o sen satt jag vid datorn o la över lite ny musik på iPoden, sen hade jag tråkigt, så jag gick till lidköping, sola 10 minuter och sen gick jag hem igen o vipps så var klockan redan 17.00 :) Och imorrn bär det iväg till gbg, måste packa, jag kommer ta med mig för mkt kläder som vanligt ;P vet inte vad jag behöver ha med mig, kommer bergis bombis glömma något, säkert ngt viktigt också :/  Shit pompe, jag har inte satt någon punkt någonstans, det är var ju världens längsta mening ;)

Hoppas verkligen mina två vänner kan vara med o spela laserdome som vi tänkt, för det var ju en av anledningarna till att vi ska åka dit... jag håller mina tummar!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0